.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
نساجی و سایپا دوباره به هم رسیدند
تیم نساجی مازندران از ساعت ۱۶ فردا در قائم شهر میزبان سایپا تهران است.

به گزارش شمال نیوز، هفته هجدهم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور، فردا و پس فردا برگزار می‌شود که در یکی از دیدار‌های فردا چهار‌شنبه ۲۷ اسفند تیم نساجی مازندران از ساعت ۱۶ در ورزشگاه شهید وطنی قائم شهر میزبان سایپا تهران است.

 

تیم نساجی که هفته گذشته با پیروزی مقابل تیم سایپا در ضربات پنالتی موفق شد به مرحله بعدی جام حذفی صعود کند امیدوار است فردا هم با پیروزی مقابل نارنجی پوشان، از بحران خارج شود و پیروزی را در آستانه سال نو به هواداران هدیه دهد.

 

داوری این بازی بر عهده سیدمهدی سیدعلی است و محمدرضا منصوری و محسن بابایی به عنوان کمک او را همراهی می‌کنند. داور چهارم این بازی حمیدرضا آذرنیاد است، کمک‌داوران پشت دروازه محمدحسین ترابیان و کیوان علیمحمدی هستند و فریدون اصفهانیان هم ناظر این دیدار خواهد بود.

 

نساجی که هفته گذشته برای سومین بار در این فصل، سرمربی انتخاب کرد فردا باید با ساکت الهامی به مصاف نارنجی پوشان سایپا برود.

 

الهامی که پارسال با تراکتور قهرمان جام حذفی شد با نساجی هم می‌تواند شگفتی ساز رقابت‌های امسال شود و دل هواداران پرشور این تیم را شاد کند.

 

در مقابل شاگردان ابراهیم صادقی در سایپا می‌خواهند باخت هفته قبل در جام حذفی را جبران کنند بنابراین انگیزه‌های زیادی برای بازی در قائم شهر دارند.

 

در جدول رده بندی تیم نساجی مازندران با ۱۰ امتیاز در رده پانزدهم قرار دارد و تیم سایپا هم با ۱۸ امتیاز در رده سیزدهم جدول جای دارد.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.069 seconds.